Szerző: Gordon_Gekko202  2012.05.30. 11:03 8 komment

Címkék: fotó humor

A bejegyzés trackback címe:

https://designesinspiracio.blog.hu/api/trackback/id/tr84554261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsaguar · http://blahite.com 2012.05.30. 14:32:05

Éles szemmel, jó időben, jó helyen :)
Nagyon jó!

Németh András 2012.05.30. 14:45:44

@dzsaguar: Jó képek, de talán az utolsó kép az aminél a tudatosság elképzelhető, és ezt nem fikázásból mondom, volt már nekem olyan élményem hogy a levelibéka szemére állítgattam az élességet amikor egyszercsak berepült egy légy és elkapta a breki. Én meg csak annyit tudtam mondani hogy "azt a k..va". Ha valami véletlen folytán 5 tizedmásodperccel hamarabb exponálok akkor szerintem nevezhetek valami természetfotóseseményre, de a fotó akkor is csak a mázli miatt lett volna ütős.

Makkoshotyka 2012.05.30. 16:15:53

A bécsi opera előtt készült kép szuper. Minden, ami a képen látszik elég nyugodt.
Egy csendes vasárnap délután a ringen, a nylon szatyros turistával.
Ez nagyon éles kontrasztban van a villanyoszloppal viaskodó fickóval.

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2012.05.30. 17:05:48

Szerintem a fotózás nem az elkapott furcsa/vicces/idióta pillanatokról szól, hanem azokról, amelyek mondanak is valamit. De nyilván másnak lehet más a véleménye, így sokaknak szórakoztatók a fenti képek – de azért a fotózás lényegét és értékeit máshol kell keresni. ;)

Shinigami Daiko 2012.05.30. 18:12:38

jókor jó helyen, ez igen. Aki észreveszi, megkattintja, aki nem, dumál róla (nem itt kell keresni, stb...)

mamasita 2012.05.30. 18:34:56

a sirályos kép nagyon zsír :)
süti beállítások módosítása